maanantai 20. heinäkuuta 2015

Viistosukat

Reissuneuleena minulla oli - kuinkas muutenkaan - sukat.



Malli on Lana Holdenin Skew, joita olen tehnyt muutaman parin jo aiemminkin. Tällä kertaa muistin tehdä riittävän lyhyen jalkaterän ja sukat istuvat hyvin. Näitä on hieman vaikeampi sovittaa matkan varrella kuin tavallisen mallisia sukkia.




Lanka on Keesin Ultrasock värissä Sunshine ja sitä kului 67 g. Neuloin sukat 2 mm Knit Pro pyöröillä. Ihan eivät ehtineet valmistua neljän päivän reissumme aikana, vaan tein varret vasta kotona.


8 kommenttia:

  1. Tuo on kiva malli; yhdet olen neulonut. Ja niitä on ihmetelty!
    Kiitos vastauksestasi.

    VastaaPoista
  2. Mainiot - ja ihana väri. Mä olen kerännyt pari vuotta rohkeuttaa aloittaa näitä. Päivänä jonain sitten.

    VastaaPoista
  3. Todella ihanat viistosukat. Kaunis malli kerrakseen. Hyvää kesää!

    VastaaPoista
  4. Tosi hienot sukat ja makee väri :) ja hyvät kuvat!

    VastaaPoista
  5. Vekkulit sukat juu'u.
    Antoisia lomapäiviä ja sukkelia puikkoja!

    VastaaPoista
  6. Nätti malli edelleen. En ole vieläkään saanut omia aikaiseksi. Modaus viulukotelokokoon vaatii ilmeisesti usean vuoden kypsyttelyä, vaikka ohjeetkin olisi olemassa...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi